Thursday 13 February 2014

Rawat Chicken Pox dengan Shaklee

Assalamualaikum ..

Chicken Pox aka jentungan..kalau kena  chicken pox masa kecil boleh tahan..tapi kalau orang dewasa kena chicken pox memang sakit teramat..itu yang doktor bg tau masa mr.tmfs kena chicken pox..lepas seksa menanggung sakit..tinggal pula kesan parut....

VIT E + GLA .. mmg yaya suggestkan untuk hilangkan kesan parut..kalau ada bajet lebih boleh cuba bersama Enegizing Soy Protein (ESP)..untuk yang ada masalah jeragat pun yaya akan suggestkan 3 produk nie..

tapi kalau untuk ibu hamil kena chickenpox lain cerita pula ye..Vitamin E dan GLA tak sesuai untuk ibu hamil ..

TESTIMONI

'' Meh nak share testimoni SYOK SENDIRI.. hahahaa.. ermm saya paling gerun dengar perkataan CHIKENPOX.. serius sangat2 takut.. lagi pulak tak pernah kene dari kecil.. sebelum ni rasa selamat je..

Tapi rupanya panas tak sampai ke petang.. HUJAN DITENGAH HARI.. ohh seram sejuk sedih semua ada laa.. ditambah pula saya di awal mengandung.. ada yang advice suh gugurkan baby.. oh no..!!

Nak di jadikan cerita.. memang teruk gila chikenpox itu menyerang.. sampai rasa agaknya orang kene aids macamni ke.. hahahaa.. TAPI MUJUR saya ada SHAKLEE.. ini bukan overclaim ok.. ni pengalaman saya.. dengan SHAKLEE saya kembali SUCI hanya dalam tempoh seminggu.. sampai ada yang tak percaya betul ke kene chikenpox..

Apa yang saya ambil..?? Memula risau sangat.. sebab nak makan vit e tak boleh.. gla lagi laa harapan kan.. so saya konsisten dengan Nutriferon, bcomplex, vit c, ESP tentunya.. N paling utama.. hari2 mandi dengan BASIC H dan NUTRIWHITE. Dua ni jadi sabun mandi saya sepanjang diserang oleh ayam nie..!! N hasilnya.. dalam masa lebih kurang seminggu.. sangat amazing..!!''







pregyy mommy tak leh ambil Vit E dan GLA..yang sangat bagus untuk kulit..tapi ada alternatifnya ..

NUTRIFERON

BCOMPLEX

VITAMIN C

ESP

BASIC H 

NUTRIWHITE




Berminat ? 

PM yaya di :
Message/Whatsapp : 013-934 3282
COD sekitar Kuala Terengganu
 
HARGA TERBAIK+KONSULTASI SEBELUM DAN SELEPAS BELIAN+JADUAL MAKAN EKSLUSIF

No comments:

Post a Comment